ΕΡΓΟΣΕ: Συμπληρωματική σύμβαση 4,5εκ.ευρώ για να ολοκληρωθούν τα έργα στις σήραγγες Τράπεζας και Πλατάνου

Σε συμπληρωματική σύμβαση προχώρησε η ΕΡΓΟΣΕ με την Κοινοπραξία J.P-ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ που έχουν αναλάβει την κατασκευή στις μεγάλες σήραγγες Τράπεζας και Πλατάνου. Η κίνηση αυτή κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες. Το ποσό με το οποίο θα υπογραφεί η νέα σύμβαση είναι 4.395.195,70 (ποσό χωρίς ΦΠΑ) ευρώ και η υπογραφή θα γίνει στις 17 Αυγούστου 2012 στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ. Να θυμίσουμε πως στα έργα που γίνονται στο τμήμα της Πελοποννήσου από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη Αιγίου έχουν σταματήσει δύο μεγάλες εργολαβίες δεκάδων χιλιομέτρων από την εταιρεία Μηχανική. Τα έργα που διεξάγονται αυτή τη στιγμή εκτός από αυτά στις σήραγγες Τράπεζας και Πλατάνου είναι στη Σήραγγα Αιγίου καθώς και στο τμήμα Διακοπτό-Ροδοδάφνη που περιλαμβάνει και την κατασκευή όλων των σταθμών από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο.

ΕΡΓΟ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΠΛΑΤΑΝΟΥ

 

Το έργο «Κατασκευή Σήραγγας Τράπεζας, Πλατάνου και γέφυρας Λαδοπόταμου στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο της Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθηνών – Πατρών» υπογράφηκε στις 28/9/2006. Ο αρχικός προϋπολογισμός του είναι 100,5 εκ ευρώ ενώ η ανάδοχος Κοινοπραξία είναι η J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Αρχικός χρόνος υλοποίησης ήταν 36 μήνες που όμως, όπως και τα περισσότερα έργα, δεν ήταν εφικτή.

Στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή: Της σήραγγας Πλατάνου για διπλή γραμμή μήκους 2292,9 m με 2 στοές διαφυγής συνολικού μήκους 645m και Cut &Cover εισόδου και εξόδου συνολικού μήκους 33μέτρων.

Η σήραγγα Πλατάνου ξεκινά από τον οικισμό Πλατάνου, διέρχεται κάτω από τη Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών και καταλήγει στην περιοχή της Τράπεζας, πλησίον της οδού με κατεύθυνση τα Καλάβρυτα και τη γέφυρα του ποταμού Λαδοπόταμου η οποία θα συνδέσει την έξοδο της σήραγγας Πλατάνου με την είσοδο της σήραγγας Τράπεζας. Η σήραγγα Τράπεζας περνάει κάτω από τον οικισμό Τράπεζα και στην έξοδό της (πλευρά του Διακοπτού) περνάει κάτω από τη Νέα Εθνική Οδό.

Στην ίδια εργολαβία συμπεριλαμβάνεται επίσης: Της γέφυρας του ποταμού Λαδοποτάμου μήκους 109,50 μέτρων. Την σήραγγα Τράπεζας για διπλή γραμμή μήκους 2.748,12m με 2 στοές διαφυγής συνολικού μήκους 398m και Cut &Cover εισόδου και εξόδου συνολικού μήκους 34.51 μέτρων.

Πηγή: ypodomes.com