Παράταση για τέλος του έτους στα έργα του σιδηροδρομικού τμήματος Διακοπτό – Ροδοδάφνη

Το έργο περιλαμβάνεται στο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ

Μία ακόμα παράταση θα πάρει το σιδηροδρομικό έργο Διακοπτό – Ροδοδάφνη. Το έργο που έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τον Ιανουάριο του 2012 έχει φτάσει σε μεγάλο βαθμό ωριμότητας αλλά εμφανίζει κάποια μικρά προβλήματα με μία απαλλοτρίωση στην περιοχή του Ελαιώνα, όπως αναφέρει το ypodomes.com. Από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ δεν θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό το θέμα και πιστεύουν πως το έργο με μία παράταση μέχρι τα τέλη του έτους θα καταφέρει να ολοκληρωθεί συνολικά. Το συγκεκριμένο έργο είναι από τα κρίσιμα της Βόρειας Πελοποννήσου και αφορά τον εκσυγχρονισμό του τμήματος αυτού με την εγκατάσταση διπλής σιδηροδρομικής γραμμής που (με μελλοντική εργολαβία) θα διαθέτει ηλεκτροκίνηση  και τη δυνατότητα για ταχύτητες μέχρι 160χλμ./ώρα. Περιλαμβάνει την κατασκευή υποδομής νέας διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα από ΧΘ 73+135 έως ΧΘ 79+750 (80+493 ΝΣΓΥΤ), ενώ στην ίδια εργολαβία περιλαμβάνονται οι σιδηροδρομικοί σταθμοί και στάσεις από το Κιάτο  μέχρι τη Ροδοδάφνη, οι οποίοι σημειωτέον είναι ολοκληρωμένοι εδώ και καιρό.  Το αρχικό κόστος του έργου ηταν 79,1εκ. και η Κοινοπραξία που ανάλαβε τα έργα (J&P – ΑΒΑΞ – ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ – INTRAKAT) το κατασκευάζει με έκπτωση 16,7%.

Την ίδια ώρα σε εξέλιξη είναι τόσο η εργολαβία σκούπα Κιάτο – Ροδοδάφνη που ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2016 όσο και η εργολαβία Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος που κατασκευάζεται εδώ και 1,5 χρόνο και αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2016. Τέλος, σε φάση δημοπράτησης είναι και το επόμενο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο που αναμένεται να περατωθεί το 2018. Στόχος είναι μέχρι το 2017 να λειτουργήσει το τμήμα Κιάτο – Ψαθόπυργος και μέχρι το 2020 να λειτουργήσει και το τμήμα μέχρι το λιμάνι της Πάτρας, ολοκληρώνοντας τον Σιδηροδρομικό ΠΑΘΕΠ.